Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 18 januari 2012

Vad händer idag då ?

Onsdag och jag har jobbat , fick skjuts av maken till jobbet vi kan ju säga samåkte och jag blev av släppt av honom. Hunden är rastat och diskmaskinen körd & middagen upptagen ur frysen " inte hela " men påbörjad iaf .


Så jag får väl plocka ur ur eller heter det ut ur ?? diskmaskinen ja ja ni fattar ändå , fundera ut något till kycklingen , jag behöver nog  också starta tvätten för barnen måste absolut ha just byxorna från tvättkorgen till skolan imorgon förstår inte varför det är så bråttom dom har ju legat där i flera dagar utan att ha varit aktuella???


Trots onsdag så ingen skola för mig ikväll, men dock fiol för dottern , men är helt övertgad att plötsligt så mörkret här o dax att krypa ihop i sängen 


Jag ska läsa minimodellernas mammors bloggar & dricka massa rykand gott & varmt  kaffe och njuta en stund 


Ni som tittat in hos mig innan vet att vissa dagar inte alls blir som jag sagt / skrivit , så jag kanske inte jo det måste jag ju ha en förväntan på hur em o kvällen ser ut . 


men nu är det dax att sätta fart  lite iaf 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar