Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 24 januari 2012

Motvals &glass

Jag måste tyvärr erkänna att jag precis gått mot mina principer *2 . Tog en snöig promenad och cyklade /mötte Nellie ifrån skolan väl hemma efter stormen så godkände jag att dagens truppgymnastik träning skulle ske utan henne !!!!!

Sedan under tiden kaffet puttrade klart så plötsligt så säger jag JA TA JOGGING byxor om du vill ha det på dig. Då jag ju själv blev kall & blöt så skiftade jag till mjuka andra .

Nu till glassen ,trots minusgrader & snöstorm så myser vi med glass i stora lass jag och barnen.

Jag var snäll o trevlig på mötet ,var ju inga chefer med ha ha. Skojar lite men det blir faktiskt lite pressat ibland med olika chefer som om vi ska vara ärliga inte riktigt ser verkligheten med vårat jobb.

Hoppas ni haft en bra fm o lunch och även start på middag mm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar