Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 26 januari 2012

Sammanfattning 2011

Sammanfattning 2011

Gjorde du något 2011 som du aldrig gjort förut?
Måste nog skriva , nej mitt liv har sett lika dant ut (nästan )  som tidigare år . Dvs sedan familjen o aktiviteterna tagit plats.
Men ok jag sökte in på högskolan för att läsa pedagogik distans 30 hp. Var i tävlingsledningen Semesterracet 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja det föddes 1 tjej till 1 vän, sedan så föddes det ju 3 barn in  till släkten 2 tjejer & 1 pojke 


Dog någon som stod dig nära?
Nej som tur var 

Vilka länder besökte du?
Hm länder  inga 

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Men gud vilken fråga , måste jag fundera på. Men utan att hänga UT någon så hoppas jag på ORDNING och eftertanke  vad som blir bra 
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

23/10, 23/11 dvs barnbarnet + gudsonen föddes , sedan har jag bra koll på andra saker  också
Vad var din största framgång 2011?

Ha ha bättre jag frågar någon annan 

Största misstaget?
Ha ha ????
Bästa köpet?
Vet inte jo jag är ärlig 

Vad spenderade du mest pengar på?

Hm barnen och barnbarnet 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min familj & givetvis barnbarnet + andra bebisar förhöjer min vardag
Att jag ju då även kom in på distansutbildningen ?
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?

Måste jag fundera över 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare hoppas jag ju iaf 

Vad önskar du att du gjort mer?
Varit med min familj( barnen )
Vad önskar du att du gjort mindre?
Jobbat 

Blev du kär i år?

Är ju fortfarande vissa dagar väldigt kär i min make 
Favoritprogram på TV?
Homeland  på kanal 1+ massa annat dravel ha ha 

Bästa boken du läste i år?
Nu sviktar minnet ha ha men  jag har läst 1 bok
Största musikaliska upptäckten?

Ha ha då jag kollade idol måste jag ju säga Linni  henne föll jag för 
Något du önskade dig och fick?

Tror jag nog,brukar sällan önska mig något 
Något du önskade dig och inte fick?
Tror inte det, förutom då obegränsat med pengar  

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Ha ha hade möte inför Semesterracet 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Inte som jag direkt kan komma på just nu 

Vad fick dig att må bra?
Min familj o fritiden 

Vilken kändis var du mest sugen på?
? nja ........

Vem saknade du?
Det finns faktiskt några namn /personer som var( frånvarande) pga olika skäl
Hade mindre tid för mina riktiga vänner 
De bästa nya människorna du träffade?

Nya människor är en utmaning, träffar ju olika människor i olika sammanhang  jag nämner ingen särskild   
Mest stolt över?
Utvecklingen på sonen då han blev pappa 


Högsta önskan just nu?

Mina nära och kära kommer må bra och finnas för varandra vis stunder som behövs 

Låna gärna vidare!! Och skriv då en kommentar så jag kan få läsa om ditt år!

1 kommentar: