Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 17 oktober 2012

Dålig karaktär eller lättpåverkad , snål ????

Självklart blir/blev  jag lite glad över att höra , knäpp du är som ska dricka Shake för att gå ner i vikt . Det behöver väl inte du ??
Jodå hann gå ner 2 kilo innan jag slutade , var inte läge just att vara i startmomentet ha ha 

Men sedan har vi ju detta med att rasta hunden på längre promenader , jodå det gör vi ca ??????
eller gjorde iaf typ 2 ggr/veckan , men nu när det är så tråkigt väder ute så vill han inte vara ute så mycket
!!!!!! ????

Sedan blir jag ju snål över att lägga mobil pengar på musiken i öronen typ mix megapol,men det går absolut lättare att ha musik i öronen vid promenaderna men det kostar ju utan wifi nätet 

Ibland säger jag även till dottern att jag kan cykla med henne till skolan  , men blir lika glad då hon ska cykla med kompis . Ja cykla /gå tillsammans med henne du så hinner ni prata om massa roliga saker 

Ni hör vad duktig jag är på ursäkter 

Men men jag vet att jag själv bidrar med dom där extra kilona .

Vad kan man annars förvänta sig då jag ju gärna försöker få familjen att mysa med mig hm ni som läst denna blogg en stund vet ju att vi sällan är hemma så många samtidigt ha ha men ofta på min önskelista  står det ju


  • Kladdkaka
  • Chokladpudding 
  • Rött vin 

Klart jag kan dricka kaffe utan något till , men det smakar ju inte lika bra 

//B

1 kommentar:

  1. Fin lista du hade längst ner
    Du får nog försöka att motivera dig mera så kan du hålla på mer än 2 kilo

    SvaraRadera