Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 24 oktober 2012

Kommer bli spännande 2013 ELLER


Detta inlägg kan nog bara tolkas på rätt sätt utav mina vänner inom sporten 

I brist på annat kan tyckas kanske , så blev jag nyfiken vad det står och varför ????????????ändringen blev just precis just nu

Pseudonym/Smeknamn
Förare som önskar tävla under antaget namn, pseudonym, (som skall vara präglad av god smak, 
balans och måttfullhet) skall kontakta SBF och betalar dubbel licensavgift.

Licensinnehavaren får inte tävla under annat namn så länge denne är registrerad under pseudonym. Förare som är
registrerad under pseudonym får inte återgå till att tävla i eget namn innan denne återfått ny
licens i eget namn.


Det är inte tillåtet att tävla under smeknamn, ifall det inte gäller vedertagna smeknamn så som 
Carl – Calle, Lars – Lasse eller liknande. 

Är faktiskt förvånad att förslagen på namn inte var 

Micke- Mikael
Classe- Claes , Clas 

Hm vi måste nog besluta vad sonen ska heta /kallas 


  • Fille
  • Kalzzi
jaja det återstår att se vad det blir , licensen är nära nu för honom

//Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar