Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 24 oktober 2012

Med huvudet fyllt med chokladpudding



Med huvudet fyllt med kvällens inväntande utav chokladpudding& grädde 

Så är det ju lätt att missa den viktigaste ingrediensen i pasta-carbonara

pasta !!!!  ???
japp just den ingrediensen menar jag

Tänker ju inte kalla mig senil ?? men något light kan jag allt gå med på då jag ju varit i 2 butiker idag
eller 3 blev det ju då pastan inköptes 
Men 

har ju även inhandlat mera ägg då maken envisas att ha gulorna och hälla över
  urk !!!!! &blä enl mig
nej vill absolut inte ens smaka 


Jag vet att min fika känsla kommer göra någon annan i familjen skitglad idag , även om det idag ska fixas i garaget så var det inte så värst länge sedan vi nämnde denna fika men då det inte" passade alla "ha ha 
så lyssnade vi på gästen och det blev ist  marängswisch  (stavning)??????

var gott det också , men ABSOLUT INTE SOM KVÄLLENS FIKA 

Nej som ni förstår har jag inte tagit tag i motivationen att tänka p¨å vad jag stoppar i mig 
eller så kan man tolka så här 
att jag verkligen tänker på att må bra och lurar inte i kroppen något som den inte längtar efter .

Men borde nästan ha diet / vita dagar fram till fredag & höstlovet då jag ska frossa med svägerskan & massa andra härliga människor 
klart jag vet att det är onsdag idag.

Om nu någon plötsligt hoppar in här på bloggen så bjuder jag på att jag är kak,&godis monster & gärna tar mig 1 glas rött 
och även öl, rose`vin & kaffe så klart  ha ha 

//ciao på er 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar