Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 17 oktober 2012

Han är här

Äntligen tror jag föräldrarna känner nu när sonen anlänt.
Jag vet inte storlek/modell men har sett bild på fejjan 

Varför är man ibland så intresserad av hur det gick/gått

Kan ju iaf svara för egen del i detta fall

Blev ju akutsnittad med sonen , så när man ser orden så kastas man tillbaka även att jag på något sätt inte känner att det var så himla akut .

Hoppas på något sätt att få träffa dom när allt lagt sig hemma hos dom , alla andra nära & bekanta varit där på besök

Grattis till lilla sonen Ebbe 


2 kommentarer:

  1. Så mysigt att deras väntan är över .
    Tror nog du får hälsa på, annars är det väl kollegan från folkracen som är mamma och där kommer ni säkert att ses

    SvaraRadera
  2. Berättelsen kommer...=)Och såklart får du hälsa på!

    SvaraRadera