Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 3 oktober 2012

Så spännande

Känslan som plötsligt slog mig. Var riktigt kul och jag blev överraskad.

Vad det var som orsakade !!!! ????

Nu vet jag ju inte vilka av er som läser bloggen ordentligt ?
Och vet precis vad jag skriver ha ha

Men till helgen dras husvagnen in till Vimmerby igen & vi arrangerar Folkrace i 2 dagar

Vi hade nytt namn på 1 av posterna , kändes bra.
Men plötsligt kom beskedet tyvärr jobbet har kört ihop sig måste .........
Tyvärr avboka

Är hemskt ledsen ,men återkom gärna .
Nämnde lite långfredagen 2013 ???
Just nu känns det långt bort.

Men det snurrade lite på oss iaf på mig. Lösning /omplacering bla bla.

Sms skickades mellan mig & kollega, då maken tillbringat timmar i garaget. Så fick han svara snabbt på samtal ( sms)

Jodå omplacering skulle kunna funka Även om det inte är helt optimalt  , tanken var tävlingsledningen i helgen
(hans sista ??%????)
Förklaring vid annat tillfälle

Men då jag inte gillar att skjuta upp saker så tog jag telefonen och ringde upp 1 Person

Utseende ?
Ålder ?
Tycker andra om denna  person?

Men SÅ smidigt det löste sig
HAN VILLE /KUNDE komma till oss .

Trots jag inget Visste om den person som var vår tilltänkta ,som lämnade återbud

Så kändes det otroligt kul ,spännande med nya personer.
Dvs ytterligare 1 ny

Hann iofs ställa in /om mig på att jobba även lördag men är klart nöjd med lösningen.

Opps snart Torsdag !!!!!!
Och jobba morgon då

//ciao /god natt

Älskar även att ha hela min familj hemma
Ville bara skriva det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar