Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 22 oktober 2012

Hittade ju denna i utkastet 

Denna har jag "lånat" Äppelblomman jag kommer inte kopiera alla hennes svar även om dom var riktigt bra , gå gärna in till henne och förbered er för bra läsning .

Jag utgår ifrån just nu med svaren 

  • Har: vaknat, kört barnen, levererat bröd/pålägg till maken  
  • Luktar: Inte ny duschat iaf 
  • Gör: Dricker kaffe 
  • Känner mej: Seg , och lite snurrig
  • Måste: Ta tag i livet och bestämma mig 
  • Vill: Vara ledig 
  • Har: Startat tvättmaskine
  • Ska:Plocka ur diskmaskinen
  • Tittar: På nyheter 
  • Saknar: Många saker/personer  , min maken & många andra 
  • Borde:Göra massa saker 
  • Ser: Massa människor som försöker se lite sportiga ut, mycket stavar, armar som svänger 
  • Älskar: Herregud, hur långt inlägg ska detta bli ? Min familj (ibland) , att bara få göra ingenting ha ha 
  • Undrar: Om solen kommer titta fram idag
  • Vill ha: PENGAR i massor! och .....??????????????
  • Är:Sur över mitt schema på jobbet just nu iaf 
  • Drömmer: Att ta med familjen utomlands! men att jag blir bjuden isf
  • Blek: JA!
  • Hatar: ?????.......  att inte känna att jag räcker till
  • Nu: Blev jag glad över att 1 möte på jobbet blev inställt 
  • Ni: Får gärna titta in igen , tillönskas en trevlig dag ifrån mig 

//B

1 kommentar: