Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 18 oktober 2012

Grå torsdag & schema

Blä för vädret & blä för schema

Har sagt det innan hur kan min chef/ kommun kalla det 


önskeschema !!!!!!!!!   ???????????

Vädret borde man ju absolut inte gnälla över då vi faktiskt inte kan göra något åt det , men lite varmare kunde det väl varit på promenaden med hunden .
Hörde på tv 4 att det är regn rekord denna månad (redan 18.e) hur ska det sluta då det ju är massa dagar kvar innan november är här ???

osäker på vart det var/är 
kvittar ju iofs 

Sedan tycker jag knappt jag gör annat än kollar min kalender  och försöker få ner alla passen som krävs av mig.
Sedan när alla "önskat" så ska man diffa , för tydligen vill ju ofta alla andra jobba då jag vill & då självklart vara ledig samma dag och tid ??????

Och sedan när någon frågar jobbar du då ?????????
jag vet inte !!!!!!!!!!!!!
Vart har min kontroll på mig själv & livet försvunnit ??????

Och varje ggn jag ser i schemat att jag sova jour så tänker jag 
herregud varför då ?????? har jag verkligen önskat detta eller då diffat till det 

blä blä.

Tur att Tulia är här och ger mig glädje tillsammans med  min familj  & att det är folkrace i helgen 
är också så glad över andra saker ............

Och så ekar det lite i kylen så jag får väl plikta mig mot affären törs inte ringa maken och fråga vad önskar du/ ni idag ????

för han har plötsligt fått för sig att det bara är upp till honom nu , jag frågade nog 2 ggr förra veckan 

Så idag har jag iaf halva middagen klar , men kan väl vara bra med lite till & så frukkost , frukt , grönsaker mm mm .... bla bla bla 

I min väska vet jag precis vad det kommer landa 
massa onödiga saker 
ha ha 

//Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar