Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 6 oktober 2012

Ska snart somna

Ligger i husvagnen,det är nästan helt tyst utanför.
Här inne snarkar äldsta sonen & hunden ikapp.

Har ställt alarm ringer om 6 timmar !!!!

Denna dag skulle jag finnas till det som behövdes ? Är ganska nöjd är min insats även om den är svårbeskrivlig.

Visst fanns känslan /oro i magen
Orkar jag åka till graven ??!

Som tur var hade min mamma, Varit hos pappa och tänt 2 ljus idag.

Hoppas ni haft en bra lördag ,jag saknar yngsta sonen som har handboll även söndag & då han är tonåring o dryg så kan jag inte påstå jag har full koll !!!!
Jaja

Undrar om min "kollega " ligger och planerar lottning /heat
Hoppas iaf att hon somnar nöjd ha ha

Att det ska vara så svårt att komma in i vagnen lagom tid ha ha

Men med dessa trevliga människor som bara ska titta in & se om någon är där inne i stugan, så plötsligt försvann det 30 min .

Men men jag är ju under täcket iaf

Hörs ev imorgon

/Ciao på er.

2 kommentarer:

  1. jag hann inte tänka lottning innan jag somnade ha ha
    Tack för en toppen helg, vill nog va med på ett hörn nästa år oxå
    kram

    SvaraRadera
  2. Det var väl tur du inte låg hela natten och planerade ha ha
    Japp det var kul även om vi ju var på varsitt ställe just söndagen.
    Kul helg absolut

    SvaraRadera