Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 15 oktober 2012

Jag ska "snart uppdatera"

Måndag - blä & fy känner många omkring oss ang denna dagen .
Jag är inte så gnällig just om detta /denna dag
 Enl mig själv är jag ju inte gnällig ha ha

Men idag har jag cyklat med dottern till skolan "hennes alltså", fortsatte sedan en liten bit för att lägga lite bröd i bilen till makens frukost .

Rastat hunden i koppel
självklart kunde vädret vara bättre,det kommer dugg med regn från ovan  & blåser lite .

Jag skulle behöva sätta mig och göra lite ändringar på protokollet /anteckningarna ifrån v 28 och eftermötet
jodå det ligger här i datan , har gjort en stund "halvfärdigt" men men förra veckan fixade jag det sista 
var inte skitenkelt då jag ju inte hittade pappret ifrån mötet med mina kråkfötter ***ggr

jaja jag mailade iväg det för att kolla om det var rätt tolkat ????   !!!!! , så ska göra någon ändring .

Tillbaka till rubriken
Har ju missat massor att berätta ha ha
men jag har allt lite jag ska skriva om , säkert inte passande för alla eller ens intressant? men det är ju min blogg & då skriver jag ju precis vad som helst !!!!!!!

men nu blir det ????????????????????????????????????????????????????????
kaffe kopp nr ???????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar