Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 24 oktober 2012

När började jag fallera

Hittade detta i utkastet ????   !!!!!

Vad är det för familj jag har eller vänner ?????
Är det verkligen ingen som ser ATT 


  • Jag går oftare o oftare i leggings & tunika !!!!!!!!!!! 
  • kör barnen till skolan i joggingbyxor !!!!!!!!!!!!!!!
  • även rastat hunden i jävla joggingbyxor !!!!!!!!!!!!!

Nej nej jag har neutrala SVARTA 

nI SOM FÖjLT MIG VET ATT JAG HAFT FÖRUTFATTADE MENINGAR OM JUST LEGGINGS 

Sedan inhandlade jag ju 1 par !!!!!!!!!!!

och föll för det & vips så hoppade det på mig 5 kilo extra runt magen / låren 

I samma veva (nästan ) inhandlade jag ju även mina skinnbrallor 
dock innan kilona kom hoppande 

jodå byxorna finns kvar i huset .

Så med andra ord kan jag ju beskriva mig själv på just det sättet 
jag hade olika tankar om .

Ha ha 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar