Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 16 oktober 2012

Du skriver inte så mycket !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag är inte ALLS BITTER ELLER SUR
HA HA  men hörde för några dagar sedan att min blogg var hittad trevligt eller hur ??????? japp så klart jag tycker det

Men blir lite full i skratt när personen säger att du skriver inte så mycket 
jag ska väl inte överdriva nu med att det bara rinner inlägg in på bloggen ha ha 

Men jag vet att jag ställt frågan innan vad ni/läsare vill att jag ska skriva ??
Självklart så kommer jag inte skriva om precis vad som helst eller ??  !!!!

Klart att jag ibland kommer på olika saker som jag skulle kunna skriva , men så plötsligt slår det mig nej absolut inte så avslöjande .
Men mitt liv är ju ganska typiskt SVENSSON , inte överrens jämt med varken barnen eller den jag gifte mig med.
Svårt att få tiden att gå ihop vissa dagar, hamnar under täcket ........... eller annat

Men nu känner jag att jag snart måste träffa min älskade svägerska & skriva om henne och familjen ,tror inte hon vet om att hon nämns 
tänk om hon blir arg ??????
Klart hon inte blir för henne öser jag ju ut min kärlek över ha ha

Men läser man bloggen med öppet sinne så finns det massa olika ämnen i den ju
Har ju inget speciellt tema i denna blogg

jag började ju i annan då när vi fick veta att sonen skulle bli pappa .
Men den är (nästan slut nu )
Här är den andra (klicka)      iaf men förvänta er inte så mycket

ibland önskar jag att man var anonym och verkligen vräkte ur sig ,eller nej det behöver jag inte och skulle knappt kunna vara 
gillar inte dessa anonyma eller "fel namn " 
utan jag står för att ibland utmärka mig ,inte rädd för att möta motstånd.

Det jag kan skriva är ju hur glad jag är över vissa situationer och känslorna som finns 

Har fått info om att bebis kommit  äntligen , och om jag känner så hur känner inte dom själva och anhöriga då 
klart det finns mer att skriva ,MEN TAR DET SENARE !!!!!!!!!!!!!!

JAJA  dax att ta tag i livet denna tisdag , hoppas den matchar den tanken jag har ??????

//
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar