Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 17 oktober 2012

Så jäkla underbart

Japp idag börjar det igen

Det ska bli så underbart att bli bänk Sittare/ nötare igen
självklart pratar jag om sonens handboll.

Just nu suckar jag lite då jag ju suttit med mitt schema och planerat och plötsligt är det massa ändringar på schemat gällande handbollen skit också måste jag ju få säga 

Men vi har himla kul när vi hejjar på grabbarna , och  då ju  deras hemma matcher spelas här i Hultsfred så jag kan ju säkert pricka in bättre med jobbet och mina raster , har ju ganska snälla arbetskollegor
,då ju deras hemma matcher i fotbollen varit 1 mil härifrån så det har krockat ganska mycket med jobbet 
p98 lagbild

Men men idag börjas det igen och jag gillart . Och vi ska köra så jag förbereder mig att det ligger på mig, men tänker inte säga emot maken gällande det utan kör gärna .

Är en skön känsla att kunna närvara , tyvärr har jag/ vi ju inte gjort det på länge känns det som pga För min del delat då mellan jobb (12 -13 helgpass på 8 veckor)  / folkrace.Gäller mest fotbollen som ju är under typ samma period som tävlingarna ligger 

Och för maken är det ibland jobb och då vi ju har samma intresse , samt så har vi 1 dotter som krävt tid också då hon spelade fotboll fram till sommaren iår , just nu har hon paus ifrån det

Fast gjort är gjort nu gäller det att se på förändringarna och utmaningarna inför 2013 då sonen kommer sluta med fotbollen & då börja att köra folkrace
vad jag tycker om det ????

Vart försvann åren , hur kunde han bli 15 så snabbt
Hans egna fundering är hur kommer vi ha tid med honom ??

Svaret kommer senare ..............

nu lite annat att göra men det är  ingen stress


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar