Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 11 oktober 2012

Men sååå trött jag är

Känns som jag skulle kunna sitta och somna nej jag ljuger inte 
Är lite seg i kroppen, så det gör inget att dagens pass i zumban inte blir av utav olika anledningar .

Kanske tar jag en längre promenad med hunden ?????

Jag hade jour på jobbet måndag - tisdag nej jag skriver inte sovande då det var väldigt få minuter den var sovande 
Hm känner jag om vissa saker ang natten, men tänker inte rabbla upp allt här !!!!!!!!!!!!!

Så tisdagen var jag seg på kvällen , lade mig i soffan och hörde långt bort maken försöka försvara mig ja det hade varit oroligt på jobbet

Dagen igår tog jag en skön promenad med hunden .
enl mitt schema inkl 2 semesterdagar så fanns det ingen tid skriven onsdag-söndag i kalendern

jä....a skönt det hade varit , men så blev det ju inte alls , utan idagtorsdag gick jag in och jobbade några timmar jaja jag sa ok det får väl gå då  vet ju själv hur tråkigt det är att ringa runt & fixa folk.

Hade ju iofs ändå lite att skriva ifrån mötet som blev på min lediga tid och göra vissa samtal  .

Men men nu är jag hemma i tomt hus , känner inte precis just nu för att börja med något
typ , städ, tvätt, disk 
men grytan till dagens soppa står på spisen men ännu är den tom i /på ingredienserna 

Ska försöka återkomma snart , vissa saker inom mig skulle jag ju bara vilja skrika ut men lugnar mig lite med det 

Har ju börjat lite med planeringen utav vistelsen i stugan på lovet
kommer bli så underbart skönt & trevligt.

Nepp nu måste jag nog resa mig ur soffan , för annars blir det inget gjort

//Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar