Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 28 oktober 2012

Vad finns i glaset

Med 3 mindre barn i hushållet blir det mycket muggar & spill .

Denna mugg hittade Tulia då Vera lämnat den kvar i köket 1 kort stund & behöver jag tala om att lilla godingen gillade att det faktiskt fanns droppar kvar av jucie/måltidsdryck.

Tror vi ska ha mera kalas snart med tårta & lite fest med flera personer omkring oss.

Då vi kommit till stugorna allihopa då i fredags så självklart så fick hon massa paket även (utan tårta )
Och tror att alla paketen var roliga.
Och dubbla /trippel kvittar enl farfar/pappa ????

Jaja mina paket passade också perfekt.

Men vill ju även säga /hoppas att våran kamera ligger där vi tror så tillfället lilla godingen äter sin tårta själv så ska det ju finnas på foto.

Även dax att ge våran mat och strunta lite i burk ??
Min egna tanke iaf.

Jaja innan kalaset så ska det planeras 1 höstfest.

Och på menyn kan det enl orden /planeringen bli vad som.
Japp lite öl att få innanför kroppen ska också inhandlas ha ha .

Men är inte värst orolig utan förlitar mig på dom andra ha ha

Då jag är kräsen så vet jag iaf att något kommer vara sådant som jag slipper lägga på min Tallrik.

Hm undrar om jag kan föreslå lax. Revben ?!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar