Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 7 december 2012

Älskar snö "men det kommer vara kallt"

Varför har jag så stora barn ?????????????????????????????????????????????????

Tror inte det skulle passa att jag själv gav mig ut i pulkabacken eller ????
Japp så här kan det se ut 
Jaja denna helg finns andra planer än att hänga i pulkabacken , idag ska jag jobba och imorgon enl väderguden ska det vara skitkallt och massa minusgrader 

Men jag ska vara sällskap till maKEN då han ska jobba folkrace 

 Nej inte på denna banan och med denna publiken
Denna bild är ju ifrån Vimmerby MS
Så kommer det nog vara på backen imorgon
Men det är ju härligt att tillbringa 1 dag tillsammans så här på vinterns dagar
har ju lyckats att byta till mig lite ledigt för att då följa med , tanken var ju som publik med resten av familjen .
 Men det har vi ändrat på vi vuxna alltså 

Söndag vill jag så gärna titta på Felix handbollsmatch , känns som jag inte gjort det på hundra år .
Jaja återstår att se om semesterledigheten går igenom
för tydligen så vill alla vara lediga denna helgen & då sjukdomen slagit ut mina kollegor
så bör jag räkna med att bli inringd 

Kanske dax att försöka leta fram varma kläder för imorgon är det tidigt avfärd.

//Ciao

2 kommentarer:

  1. Leta ordentligt för kylan kommer att finnas imorgon

    Kul att ni vuxna hittar på något tillsammans bra beskrivning av dig

    SvaraRadera
  2. kul foto och visst är snö härligt

    Förstår verkligen inte hur ni hinner allt

    SvaraRadera