Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 19 december 2012

Men Vaa, ska man äta & fika runt julen

Men herregud varför har ingen sagt det till mig ??????
eller till mina barn kanske vi kan säga

frågade dom typ vad dom ville jag skulle göra nu , svaret ifrån de 2 yngsta var 
.......   .......   ......??????????????????????????????????????????????????

inget särskilt , gör vad du vill

Jaja jag kommer fylla skåpen/ frysen med något för inte ska vi ha uppesittar kväll hemma utan massa gott till

risken är ju bara att det kommer ta slut ha ha 
Japp det har försvunnit ofantliga mängder 

vad kan man förvänta sig med så många i sin närhet
Dock blir vi färre iår än tidigare 23:e & bingolotto

Och klart vi ska mysa dagarna som kommer dvs 24- tills vi åker mot stugan & svägerskan m familj

Är lite sen med matlagning, bakning men skyller på barnen som inga önskemål har 
förutom då farmors kola 

som vi redan gjort 2 laddningar utav men som redan är slut 



jaja det kommer finnas det som vi brukar ha på borden och i skåpet 


Frågade ju barnen innan lucia om jag skulle baka dom gula "katterna" eller bara släta bullar 
men det behövdes inte det heller 

Då förslagen är lite dåliga så kommer jag ju självklart gå efter eget tycke & smak

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar