Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 19 december 2012

Minne som 1 liten guldfisk

Älskar verkligen mina barn
Jo jag gör det

Men ibland är man på gränsen att bli tokig
Tonåringar, målbrott & syskonkärlek

Och då

Detta med att komma ihåg saker på rätt dag & vad var det nu jag skulle ha med mig.

Idag hade jag 3 barn som skulle till skolan då maken ju lovat dottern ha kompis över natten

Tjejerna kom upp ur sängen ganska tidigt .
Pratade om sysselsättningen i skolan och vad som skulle med idag , dom tog att varv i köket.

Felix min duktiga kille han skottar snö och skapar rutor
(hm startar bilen )

Jaja iväg kom vi något senare än jag tycker är bra.
Kommer nästan hela vägen fram ,då dottern utbrister
VI GLÖMDE JU SLEVEN ? ? ?

Ut med sonen & rallykörning hemåt.
Enl min mobilklocka så 08:00 stannar jag framför skolan
Dom börjar 08:00
Så jag säger spring in nu
Svaret kommer direkt
Fröken är alltid 2 minuter sen.

Som sagt gillar jag ju min dotter
Ha ha
Men igår på morgonen lovade hon att rensa / plocka bort lite saker på hallbyrån ,om jag lovade att rensa i 1 låda
Deal ifrån min sida

Men då jag är hemma efter jobb igår (tisdag)
Så ser byrån värre ut än värst !!!!

Vaaa säger hon ,har jag lovat det . Det har jag absolut inget minne av.

Puh puh tänker jag men orkar inte ta det just nu
& inte
Rensar jag åt henne heller.

Idag onsdag & dagen var tänkt att fixa mig själv i håret och även lite annat.

Så nu kaffepause innan bulldegen ska sättas
Även hunnit med lite ditt & datt

*Julskinka *2 inhandlad
* grädde till farmors kola
* Hårfärg till mig
*julklapp till maken ifrån yngsta sonen
*rensat i kryddskåpet (behövdes)
*Hunden rastad i koppel
* sms ÄLSKAR DIG TILL MAKEN

Ha ha
Ni fattar hur vardagen är hos mig

Trevlig onsdag

//B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar