Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 7 december 2012

Så jäkla sakta går tiden

Guuuud så långsamt tiden går, vad jag vill hem till ????

Dottern hos mormor  största grabben med polare , den yngre ??????

Maken på middag med jobbarkompisar (eget påhitt)
Då de inte får något julbord  av sina chefer så blev det kinarestaurangen ikväll & då faktiskt 7 av dom blivit uppsagda , så maken lämnar jobbet 14 januari efter 2 år fyllda med olika sysslor och känslor .
Självklart
pisstråkigt att inte ha 1 jobb .
Vi som varit så bortskämda med att han jobbat hemma och kunnat vara med oss lite mera
ELLER !!!!!!!!!!!! har han verkligen det

Jodå vissa dagar har han kommit hem i tid , men det är flera som han inte gjort det utan typ när middagen ställs fram så kommer sms
"är det ok om jag jobbar över 1 timme idag ??"

Jag gnäller inte utan blir bara så full i skratt då det låter i mobilen och jag ser avsändaren
JODÅ JAG LÄSER SMS kan ju faktiskt vara något annat

Jaja tillbaka till tiden , även om tiden står still vissa minuter så är det full fart på mitt arbete
Vilka .......... ???? det finns och  starka viljor

största frågan är varför beviljar chefen SÅ MÅNGA semester , eller VARFÖR DRAR HON INTE IN DEN  ?????????   !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DÅ DET INTE PASSAR just nu att ha semester för vikarierna är också sjuka
Jag är helt inne på att jag kommer få stå här på söndag trots att vikarie ska täcka för mig

Även om vi har många skitbra vikarier så ska det inte vara 80% vikarier och 20 % ordinariepersonal

Är så glad att jag gjort byte imorgon lördag , eller hur faan tänkte jag då enl min app i mobilen ska det var - 15 grader imorgon

Men men egentid med maken FÅR JAG TÄNKA
DVS
EGEN TID TILLSAMMANS

Men nu ska jag inte gnälla
utan nu är det ju
bara LITE kvar innan passet för ikväll är över
och det i kalendern står tisdag nästa gång jag är innanför dörrarna igen

//Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar