Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 26 december 2012

Julmust & skinkmacka

Kom hem till ett tyst o ganska så mörkt hus.
Jobbade ju idag,men sååå Segt det var

Hunden dottern &maken åkt mot svägerskan och stugan

Dock hämtade jag ju hem yngsta sonen ganska så snabbt

Den älsta han valde 1 öl (igen)ha ha en liten stund . Då framför vara social med sin familj . Har ju både oss och även sin mamma

Klart jag gillar att kusinerna har bra kontakt och dom är många

Tillbaka till rubriken
Sitter i soffan med 1 skinkmacka & glas julmust
Det har jag ju lite längtat efter , då middagen inte smakade så värst bra 24/12
Magsjukan gjorde ju lite smakbesök i munnen så det kändes halvgott (bet att det är konstig beskrivning) innan den slog till ordentligt

Så nu då 1,5 dygn senare dricker jag julmust
Och det är gott

Det finns ganska så mycket dricka kvar hemma då maken visst inte tänkte på att det skulle med

Nej inte alls förvånad

Har fått samtal om vad jag ska ta med mig
Tänker inte rabbla upp det här & nu

Hoppas ni haft en bra /onsdag

Vet att den för många  varit ledig, men många har faktiskt jobbat också för att samhället ska fungera i vård/omsorg

//Ciao på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar