Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 30 december 2012

jag ska inte köra hem kl 01-02

Ärligt vet jag inte när detta hände senast !!!! ?=???? Att jag inte lämnade familjen mitt i natten för att kunna sova innan jobbet 1/1 dvs 1:A dagen på nya året kan inte säga att jag är särskilt ledsen över att inte börja jobba 07-08 Ni som läst bloggen innan vet att valet är mitt att åka på natten då mitt sällskap över nyår är väldigt nattpigga så jag väljer att åka hemåt o sova några timmar hemma i huset ensam. Men ni behöver inte vara oroliga över att jag inte sköter plikten att jobba 1/1 Men 2013 blir det enl schema 14:45 - 10:15 med sovande jour Jaja det blir säkert bra det också ha ha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar