Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 15 december 2012

Ska jag inte önska mig något ????

Jag är inte alls ego !!! Utan undrar bara typ om någon ska fråga om jag kommit på något i julklapp 2012

Ok mamma undrade iofs om jag köpt någon ny gryta med typ teflonbotten

Tror även jag sa till henne också att dynor till stora bordet kunde passa

ELLER TILL STOLARNA ÄR DET JU

Kom på jag kunde önska mig nya boken av kepler
Men bör väl börja läsa hypnotisören som jag har hemma.

Kan även önska mig nya öronhänge
(inte så dyra )
Funkar ifrån konsum faktiskt

Ska färga håret innan jul men kan självklart få 1 paket hårfärg i paket ha ja

Tänk vad mycket man kan komma på så här i lugnet . Maken & dottern sover ju i min närhet

Grabbarna har kusinkväll /spelkväll (x-box )
Kul att se dom umgås , men stora frågan igen

Är dom verkligen bra förebilder ???

NJA HM
måste jag väl säga i egenskap av tonårsförälder så känner man sig orolig.
För det skulle ju vara perfekt att busa med Lilla kusinen

Tillbaka till julklappar, då tanken finns på strumpor/!kalsonger till maken /yngsta sonen

Så kan jag nog köpa 1-2 paket själv utav trosa/strumpor

Under några år har ju maken köpt bh & trosa set
Lite sexkänsla över ha ha

Så just setet kan bli överraskning eller så blir det inte alls underkläder utan annat nödvändigt eller något jag inte har själv i planering

Nej har inget kontrollbehov över julklapparna, men visst kan jag ibland
Köpa dom själv.

Jaja det löser sig ju snart

2 kommentarer:

  1. Tonårsföräldrar har eller är oroliga länge, men klart du måste kunna lita på äldre i släkten

    menar du verkligen att du köpt något till dig själv i julklapp

    SvaraRadera
  2. Anonym- jodå jag har flera ggr handlat julklappar & presenter till mig själv.

    SvaraRadera