Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 3 december 2012

Måndag i December

Hur ser den ut dååååååå!!!!!!!!!!!

Det var nog typisk måndag här hemma idag (också) lite trött o sega.
Alla iväg utan jag och hunden (vi hade ingen tid att passa)

Så när vi var själva så satte jag mig till rätta i soffan & kaffet i handen och gav mig ut i bloggens värld
men men hann inte så långt innan telefonen började ringa blä

Avstyrde snabbt samtalet var väldigt otrevlig tänker inte avslöja vad jag drog till med .
Gjorde ny bakgrund till bloggen
 eller jag gjorde inget utan fanns ju alternativ att knappa på vi kör på denna en stund nu iaf 

Har tagit en sväng med hunden i koppel , men så kallt det var men men rastas måste han ju
så nu är jag här igen med koppen i handen och datorn framför mig, behöver kolla av lite saker
&
tvättstugan i källaren väntar på mig också , eller kanske inte stugan utan personerna som bor i detta huset som  har fyllt på korgen med kläder som bör bli rena , diskmaskinen har jag plockat ur  just den jag startade innan jag åkte mot jobbet igår !!!!!!konstigt att den inte plockar ur sig själv ha ha 

Ska slå in lite klappar som inhandlats och även ge mig ut igen för att hämta paket & inhandla lite till middagen .
ÅÅÅÅÅ skulle vara så skönt att få äta middag ihop idag men så blir det ju inte alls .

Ska försöka plocka undan lite av sakerna som är på stora bordet , men det är så trååkigt just det bordet  jodå 1 bord kan faktiskt vara tråkigt ????????
Det fyller på sig själv med saker hela tiden

Hade väl önskat att hinna se barnbarnet innan hon åkte till mamma idag.
Men veckan går snabbt och hon är här igen , var väl något besök nästa vecka så hon kommer väl inte söndag 

Hon har myst med farmor i helgen och sovit över där , tyvärr är väl inte kontakten mellan farmor/pappa särskilt bra då han inte är där tillsammans med henne (Tulia)
Det får dom lösa själva men farmor/mamma hade nog uppskattat det.

Vad dagen mer bjuder på återstår att se

//Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar