Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 10 december 2012

Ska man behöva vara arbetslös eller ha barn utan intresse

Vilken jävla rubrik jag vet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men det verkar vara ett krav eller hur man ska se det 

Jag pratar ju självklart om min/vår egen situation på helger och även vissa andra kvällar 

Just nu verkar allt krocka för oss alla , ny personer i barnens närhet tror nog våra barn är föräldralösa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ok inte i skolan då dottern fick med sig lapp ang titta på deras  lucia under veckan 

8 vuxna och 4 barn 
hade hon att bidra med 

jaja det löser sig nog men just nu är jag lack på att inte vara närvarande för mina barn och då har ändå vårt intresse (motorsport) lite lugnare 

Blä

3 kommentarer:

  1. Det måste vara svårt och tråkigt med känslor som kommer upp

    SvaraRadera
  2. Oj vad många som hade möjlighet till lucian , men så härligt

    SvaraRadera
  3. Tycker du jobbar mycket helger . Hoppas du snart känner ni ä i fas

    Kul med många till lucia och nu du har fel klart ingen tror era barn är föräldrarlösa

    SvaraRadera