Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 11 december 2012

Paketen börjar komma

Tror ärligt att till 2013 ska jag handla allt på nätet
(nästan iaf)
Gud så smidigt att bara klicka !!!!!

Måste verkligen gå igenom de inslagna paketen och se vad som är inköpt

Och till vem/ifrån vem

Känns som det bara kommer vara halvfullt under granen iår.
Men kostnaden är absolut inte mindre än tidigare.

Men som sagt snart ska saker hämtas och levereras .

Även om jag absolut inte känner mig  stressad så har jag lite sämre koll på inköpen och önskemål.

Förutom dottern hon har 14 saker på sin lista

Väldigt kort lista tycker jag nog
Tror 3 redan var inköpta innan lista skrevs

Tror jag vet vad jag ska säga till min mamma.  Eller så sa jag kanske det under vår dag tillsammans.

Blir nog inte några inköp tillsammans med maken detta år

Tittar man på reklamen på tv är det inte alls svårt att fylla golvet.

Ev försöker jag åka mot Clas Olssons (stavning ???)
Vid tillfälle
Annars får vi väl handla mellandagarna
Har gjort det innan för då är det billigare och barnen väljer bättre än andra tillfällen

//Ciao

1 kommentar:

  1. Jag har inte köpt någon alls
    Men i helgen blir det inköp ca 25 paket
    Vet vad som ska inhandlas bör inte ta mer än några timmar

    SvaraRadera