Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 22 december 2012

Tacos & Julmust

Det gick allt ner dock så hade ju inte jag skrivit listan till shopping så det fick bli utan cayennepeppar i såsen så rätten får bara 7 poäng av mig.

Självklart hade det passat bättre med 1 glas rött istf must. Men enl vissa regler på mitt jobb så dricker vi allt alkoholfritt här /där ha ha

Men att denna rätt kan förgylla mitt liv så mycket.

Annat ämne eller annan person att handla är ju maken som skulle bjuda svägerskan m familj på middag då jag jobbar

Hm blir det hemmagjord snitzel, köttgryta ???

Jaja hoppas bara det kommer flera dagar med både julmust & tacos

Japp det blev ett sådär inlägg men men sånt som händer ju

// Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar