Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 28 december 2012

Jag klagar inte

Detta ser jag när rullgardinen dras upp i sovrummet under loven (vintertid o då det snöat)

Vi Sitter vid brasan jag ,Nellie & Harry , kusin Vera sover i soffan.
Svägerskan jobbar (där lönen kommer ifrån)

Makarna + någon utav kusinerna /syskonbarn
Beror på hur man ser det ha ha

Men som sagt dom
Är i nya huset och fixar ,det börjar ta form o färg nu.
Tapetsering var på schemat idag.

Saknar våra grabbar & Tulia ,dom är kvar hemma i vårt hus men kanske kommer allihopa senare.

Jag kom ju hit igår & det var så lugnt och skönt.
Bastun lockade grabbarna en sväng på kvällen.

Kan inte minnas att jag lagt mig så tidigt innan här i stugorna, tidigt o tidigt
ca 00:45 var det

Har inte alls fått tillbaka min rätta "form " och ork ännu.

Jag vill inte gnälla ,utan säger ju bara att jag la mig tidigt.

Vi sov till 08:45 men drog oss liten stund.

Idag har vi åkt pulka ( livsfarligt) en kort sväng.
Hoppas det kommer lite mera snö för nu ser det inget kul ut.

Dax att lägga in lite ved i brasan & börja planera em/ kvällen

// Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar