Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 22 december 2012

Denna julen kommer närmare

Nu är det ju lov för barnen & snön faller och allt känns så himla bra tycker iaf jag.
Ok 2 paket fattas och lite sur är jag ju iofs men vad hjälper det.

Om inte posten /mailen lurat mig

Men men då gläds ju barnen 1 extra dag senare i nästa vecka ha ha
Klart dom fattar att det inte är tomten som fastnat på vägen.

Tomtar är uppe & granen klädd och lyser.
Finns fikabröd och annat tilltugg

Svaret blir NEJ ÄR INTE STRESSAD

men erkänner att planeringen att jobba 13 timmar 22/12 inte var så himla bra utav mig & då det är den  dagen som Svägerskan med familj + någon/några  kusiner  skulle komma då vi ändrat på traditionen och vi inte träffas 24/12 eller 25/12

Är ju som sagt inte den gnälliga typen så vi nöjer oss med att jag iaf hinner träffa dom innan deras hemfärd efter mitt jobb.

Hoppas ni har det bra och inte springer omkring med paniken i halsen för vem faan bryr sig om det bara är 10 olika godis/baksorter framme

Det är jag själv som skapar kraven på vad som förväntas av oss.

SÄNK DOM IÅR

För det finna bättre saker att lägga energi på än att må dåligt för allt vi inte hinner.

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar