Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 9 december 2012

Underbara maken

Till lördagens middag kan man säga att tankarna fruset fast av att varit ute sedan kl 08 och till 16 då vi satte oss i bilen (mer om dagen senare i annat inlägg )

Men maken hade 1 idé som passade mig
Så ok betalade deposition 100 kr per planka
Tack Bambugården (Kina restaurangen )
För dagens middag & självklart maken också som var planeraren

På fejjan tror säkert mina vänner att maken lagat denna rätt till mig.
Det får dom tro , för utan tvekan hade han fixat det om tiden /orken funnits.

Men det VAR ju 1 dag & kväll med egentid (nästan iaf)
Kommer också i senare inlägg

2 kommentarer:

  1. Men gud så gott det ser ut. Klart din maken kunnat lagat detta själv till er

    Blev det ingen egen tid eller dag för er

    SvaraRadera
  2. vilket bra förslag din man kom med , här kostar det 200kr i deposition

    väntar på förra helgens bravader också

    SvaraRadera