Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 11 december 2012

Jäkla uppdatering

Kanske maken har rätt i vilken mobil man ska ha

Dvs den talar inte om att du är för tjock

Eller gör dig osocial
Ha ha

Men nu är jag besviken & ledsen över att jag skulle köra uppdatering.på min & dotterns mobiler

Och vips så försvann massa saker. .massa inloggningar och så står det

Finns redan registrerat 1 person med detta namn eller denna e- mail finns redan

SKIT OCKSÅ

och maken sitter och skrattar bakom min rygg

Får nog sätta mig och leta upp just den sidan jag faktiskt planerat att använda.

Nej
JAG KAN INTE ÖNSKA MIG NY MOBIL
så det blir enklare med massa andra /nya namn o lösenord

Men kanske efter jul , då kanske jag KAN fynda till mig !!!!!!!!!!&)

1 kommentar:

  1. Fy så trist att tappa informationen i mobilen

    Du kan väl önska dig mobil ?

    SvaraRadera