Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 11 december 2012

Värst vad snabba vissa var , men vad är det som händer !!!!!!!

Hann ju knappt lägga ut denna på fejjan innan 6 st gillat eller kommenterat 
Ha ha 
men men så löd inlägget iaf 

Har tydligen genomgått. Någon sorts personlighets förändring
Hur jag vet det ??!!

Därför att jag kollar på så mycket bättre & gillar bäst den som sjunger på skånska

OCH DET VAR INTE JAG INNAN DENNA SÄSONG


Nej jag tog inte med kommentarerna  ,men har absolut skrattat åt dom 


Min make han skakar på huvudet och undrar självklart vad som hänt mig 
är det åldern som gjort mig knäpp


och då jag nästan precis tänkte ge 1 förslag till dottern vad hon kunde hälsa pappan i vårt hus att jag kunde få(önskade mig) i julklapp 

så säger hon att hon lovat HONOM DEN I PAKET 
och jag skulle visst betala!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! åt henne 

dvs cd-skivan med årets låtar ifrån programmet 


Måste återigen säga att fejjan är himla kul , då det är så mycket kärleksförklaringar som skrivs 
dock utan responser ifrån den som förklaringen är till

eller hur jäkla duktiga alla är 
jodå här är gardinerna bytta och det lyser i de fönstren som jag vill 

men frysen är tom ännu på bakade kakor, skinkor inte saltade  eller köttbullar, korvar &  Janzzon.

Men herregud det är ju långt kvar och det har löst sig innan och kommer att göra det även 2012 
Ska kolla i helgen vart kartongen är med tomtarna 

Hoppas ni har en bra tisdag 
//B

1 kommentar:

  1. Vad skulle få dig att stressa då.
    Jag har allt klart och framme även kulorna hänger i granen

    SvaraRadera