Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 5 april 2011

Dåligt samvete

Nu menar jag inte att jag köper en tant tidning. utan att jag känner skuld över 45 kr för tidningen och då enbart till mig.

Jo min make unnar sig säkert också ,men då delar han ju den med sönerna !!!!

Published with Blogger-droid v1.6.8

3 kommentarer:

  1. Det är väl inte så farligt 45 kr i månaden , finns säkert annat du kan ha samvete för.
    Såg du laddat upp med kaffe också

    SvaraRadera
  2. Så sant som du skriver, det är allt annat än lätt att alltid tänka på det, dock försöker jag tänka så speciellt de stunder som det är svårt för mej att stå emot att göra dumma saker mot mej själv.

    SvaraRadera
  3. Åsa- du kanske har rätt, bilden var inte tänkt att visa kaffet men visst är det inhandlat så jag slipper abstinensen .
    Johanna - jag vet du kommer stå emot

    SvaraRadera