Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 14 april 2011

Kliar faktiskt av glädje

Jag är så himla glad över vad som ska komma , MEN HAR ABSOLUT MYCKET oro kvar  i kroppen över allt mellan himmel o jord man kan tänka sig.
Jag har fått ändra mina åsikter eller får försöka iaf .
Har börjat lite med att skicka 1 sak till berörd.
Det har inte varit självklart val utan vi har blött o stött allt , men har lovat att stötta  ? till vilket beslut som fattas för inget av dom är särskilt lätta.Ser inte riktigt bilden framför mig hur det blir med allt .........


Blir ju lite fel att säga något på bloggen  men vi vill ta det lite lugnt ändå till andra , så vi väntar lite med att ta det med vår lilla Nellie då hon kommer tjata ihjäl ............

Nu kom jag på att min vän S.T har avslöjat mig vad det handlar om & ev andra som känner mig (Ps det är inte jag ) försök vara diskreta tills klartecken ges ha ha 


För att bryta av lite så kan jag också säga att inom släkten har det varit förlovning mellan D o E Grattis till er kram kram kram 


Nu blir det lite kaffe & vila för jag ska hålla mig vaken inatt på jobbet

// Ha en skön dag där ute
På Facebook igår så var det 1 ultraljuds bild på Uffes barnbarn 

2 kommentarer:

  1. Har precis hittat din blogg, lite blandat innehåll.
    Trevligt med bebis
    på återseende

    SvaraRadera
  2. Det kan nog kalla blandade känslor

    SvaraRadera