Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 7 april 2011

Men ÅÅÅÅÅÅÅÅ

Felix 2010
Det blir bild på fotboll även idag . Har ju varit i Västervik på ortopeden för check av knä som blev skadat januari 2010, nja så där ansåg jag utav läkaren då ,men " tjatade" till oss remiss för träffa sjukgymnast. Vi har nu träffat gymnast här på VC väldigt trevlig tjej tyckte jag .Hon kollade o kände på F knä och bad honom visa & säga hur det kändes,ställde många  massa frågor .SVARET = INGEN FOTBOLL PÅ MINST NGR VECKOR  och ingen gymnastik i skolan med sådant som kan förvärra hans knä,inte hoppa, jogga ,sparka. Hans knä  var svullet & antagligen vätska i . Hon såg genom att titta på honom att benen skiljde sig i muskulatur trots att det högra benet borde vara mer muskler i då han skjuter med det !!!!!!!!!!!

Vi har nu fått uppgifter /övningar som ska göras varje dag o gärna minst *2 eller så småningom mera. Det kan vara så att han kommer vara borta från fotbollen helt upp till 6-8 veckor ,men ev.börja träna lite o ev.spela ngr minuter om ca 3 ??????

Stackars F som ju var så glad över att ute säsongen börjat & dom avslutade "nästan " inne med att bli segrare i helgen som var i den cupen.


// ÅÅÅÅÅ säger jag igen 

2 kommentarer:

  1. Men så tråkigt att det skulle bli så , men bra att ni sökte vård

    SvaraRadera
  2. Ok då får han ta det lite lugnt nu då och hoppas han tränar upp sig snabbt

    SvaraRadera