Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 19 april 2011

Ny utmaning

Jag har blivit utmanad igen!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

Stör jag dig med mina frågor
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
1 Flaska loka cirton
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Nyheterna i morse

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

..15 kanske

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Vinden & fåglarna  utanför balkongen
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
.
Var och handlade
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

8. Vad har du på dig?
Underkläder,  långärmad tunika och tights.

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Nej tyvärr
10. När skrattade du senast?

På fm hos min vän Anki
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Felix fotbolls diplom
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Nja det finns ju så mycket konstigt att se här runt oss
13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Är väl lagom avslöjande
14. Vilken var den senaste film du såg?

Hur många lingon.... om det är bio vi pratar om
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
När alla skulder va betalade skulle jag skaffa ett större boende dvs bygga ut sedan givetvis dela med mig till familjen

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Ha ha vad skulle det vara som ingen visste
tyvärr finns nog inte
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? 

Bra fråga. Att allt som är på gång blir bra inom släkten
18. Tycker du om att dansa?
Nja kan jag ju inte påstå precis 

19. George Bush? 
USA eller

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Kul det pratade vi nyss om, Kelly Jackie ,Felicia, Julia, Max ,Jack
22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Nä, gärna många semestrar men inte bosätta mig på heltid. Jag trivs i Sverige..

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Vad jag vill ?? ok då var det dax ,vad jag tror = har du inte kommit fel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar