Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 16 april 2011

Mat & gott vin

Gud så himla god mat Uffe lagade ikväll .
Mot allt jag sagt innan så åkte vi tillsammans till affären för att inhandla middag till familjen " trodde vi" när maten skulle börja lagas så säger barnen plötsligt att som skulle iväg till fritidsgården på något uppträdande, snälla som vi är så låter vi dom fixa till sig & träffa kompisarna .
Detta gav ju oss mycket egen vuxen ledig tid & det är ju absolut inte VANLIGT så givetvis tog vi vara På den.
Det var en trevlig o lugn middag .
Men nu är det som vanligt, Felix skulle sova hos kompis & Uffe skulle "bara iväg en snabbis" kommer snart HA HA .
Ok dax för mer vin & chipsen har åkt fram, så nu myser vi lite till
// trevlig kväll
Published with Blogger-droid v1.6.8

2 kommentarer:

  1. Ser gott ut , men du hade väl mer vin för flaskan ser ju tom ut

    SvaraRadera
  2. Trevligt att ha en man som kan laga mat ,ser gott ut.

    SvaraRadera