Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 21 april 2011

vanlig onsdag

Japp ingen större skillnad på denna onsdag mot någon annan som passerat förbi .Uffe började tidigt o ev jobba längre ?!!

Har dålig koll men lite sen hem var han nog faktiskt . Och mycket att göra för 17 timmars jobb blev det under tisdagen blev jag informerad om ,så han var väl inte så pigg.
Jag gjorde ju som jag brukar tog promenad med hunden efter frukost o barnen åkt mot skolan.

Sedan var det inte så värst mycket mer som jag hann för i kalendern så stod det personal möte 9-12 , var väl också en typisk konferens på jobbet med ditt o datt , positiva o negativa saker.

Även denna dag skulle det ju lagas middag så den inhandlade jag ganska direkt efter 12.
Felix o jag skulle träffa sjukgymnasten för lite check på knä & nya rörelser. Såg bra ut så nu lite jogging kan bli möjligt.

Middagen också som vanligt när maten var färdig så var ingen förutom jag o hunden hemma & just denna mat var inte lämplig för honom.Ska väl erkänna att jag tänkt fel på planeringen och vad jag sagt för tid till familjen ,så att säga att barnen inte höll tiden funkar inte.

KL 18 hade jag ju lite mera jobb i klubben , måste ju säga att LTÅ gjorde väl mest , Vi jobbade på så jag endast missade början på mästerkock hoppas hon hann att andas ut .Inte för jag följt detta program så slaviskt så visst hade jag tänkt att kolla på det.

Hängde tvätt och styrde lite sedan blev det inte så mycket mer .

Gud vilken tråkig dag det ser ut som ,men det var den inte så det är nog bloggen som inte lockade så värst mycket .




// ha det 

1 kommentar:

  1. Du skrev ju vanlig dag & just det var det väl .
    Men lät inte så tråkigt enl mig
    Trevlig påsk

    SvaraRadera