Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 11 april 2011

Herre gud

Jag är absolut inte troende , så det är inte någon vädjan till högre makter jag söker utan bara vad sa jag vad gjorde jag för intryck på någon som ?????????????????????????????????????????    mig.

Har ju nästan ångest över hur det gick eller inte gick ,vad glömde jag svara på ,svarade jag rätt eller var jag alldeles för blyg & höll tillbaka ?????

1000 frågor / funderingar rullar i huvudet på mig 


Nu tillbaka i verkligheten ,ska skriva anteckningar  (Tallkurvan )och sedan börja på protokollet från vårat möte nr 5 inför Semesterracet.


Kaffet klart & står bredvid och ryker

3 kommentarer:

  1. Har du sökt annat jobb

    SvaraRadera
  2. Vad betyder alla dina ???? någon som ?????
    är det något mellan raderna ??

    SvaraRadera