Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 11 april 2011

Vad ska jag skriva

Måndag igen. Maken har namnsdag idag
Barnen cyklat till skolan ,frukosten borta från bordet . Hunden rastad  lite kortare än tänkt från start då jag tyvärr ej hade mobilen med mig och ev.väntade samtal hade visst 1 missat sms men det var ju inte hela världen .
Helgen är rullat på med jobb fredag kväll & 13 tim lördag då enbart för att vara ledig igår,då skulle det varit handboll för F som jag skulle tittat på och U hade 1 möte redan inbokat så han kunde inte vara med. Sedan blev det ju 3 möten för U &ingen handboll då grabbarna redan spelat den matchen .


Men eftersom vi lägger våra schema i omgångar så har man ibland lång framförhållning , men får ändå ej schemat i handen speciellt tidigt då vi måste diffa våra turer innan fastställning !!!!!!!!!!


Jag var ju också på möte & sedan fick jag ju hänga med det 1:a  mötet som U var på onödigt att åka 2 bilar , blev ju sekreterare till det så senare eller mitt på dagen idag  måste jag skriva ner vad som sades där.


När mötena var slut så åkte vi ju hemåt mot barnen , som givetvis inte var hemma utan var med kompisar , men fick tag i dom för att informera om att vi ska ses utanför Bambugården för att äta ute idag. Blev trevlig middag med god mat & kaffe .
Kvällen var planerad så att vi skulle på Bio allihopa ,barnen givetvis med sina kompisar så vi satt utspridda över bion .Jag satt ju bredvid U sedan hade vi ju annat sällskap med oss.


Väl hemma efter bion så kopplade jag av med lite rött vin i soffan , så var denna helgen slut .


Lite annorlunda har den dock varit då inte huset varit fullt med människor när jag slutat jobba , så man knappt får plats att sitta, jag har sagt det innan & säger igen att jag gillar att ha folk omkring mig /oss men ibland är det skönt med endast familjen + då  kompis till någon av barnen .


// Ha det bra 

1 kommentar: