Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 4 april 2011

Hantera detta

Tänk så olika man tar emot information om samma sak men med olika sammansättningar  hm hm hm tänker inte säga mer utan får nog bara acceptera att jag får inte vara så dömande .
Glädje delas med bekymmer kan man också säga 


// 

2 kommentarer:

  1. Låter inget vidare eller tolkar jag fel ? men det kommer nog lösa sig även detta oavsett vad det nu är

    SvaraRadera
  2. Du tolkar inte fel, lite oroväckande saker faktiskt

    SvaraRadera