Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 18 april 2011

kort Resumè

Jag kör en kort Resumè av helgen .
Fredagen hade jag ju jobbat natten till så tyvärr försvann ju många timmar på dagen till att sova !!!!
men men så är det ju .
Bowling med makens jobb var på planering & ngt tilltugg .Jag fixade lite hemma här" i tomt hus" för att barnen skulle reda sig själva under tiden jag var borta vi hade backupp av största barnet men det blev så där ??????
Ja ja mötte upp grabbarna vid bowlingen då dom varit på studiebesök , lagen var gjorde utan inbördes ordning kan jag tycka men det funkade ändå, det blev totalt 6 Strike under kvällen .
Tilltugget kunde jag varit utan då det var pyttipanna .
Jag var hemma ca 20,15 och då hade N bara gått ut en sväng igen men kom straxt in .


Lördag
Dax för N att åka iväg med klassen till Oskarshamn för turnering ,dom kom på 3:e plats  jippie.


Jag var i Vimmerby för lite jobb inför vårat Folkrace nu i påsk det kändes som det gick bra ??
Hann även med att prata lite  "strunt " eller vad vi ska kalla det jag nämnde lite tankar jag hade  kul att man kan göra det också .


Hemma igen mötte jag F o U vid sibylla där dom satt & hade köpt varsin milkshake.


Kvällen har jag ju redan gjort litet inlägg med bild på, och JA DET FANNS MER VIN att dricka än den nästan tomma flaskan på bilden ha ha  .
Felix o kompis kom hem till oss kl 01,00 skulle sova här istället ???? 
Söndag 
Jobb kl 9-21 så finns inte så mycket att säga , Familjen sysselsatte sig med olika saker under dagen 
// så blev det 

1 kommentar:

  1. Ganska lugn helg ändå om man tittar på andra du redovisat .
    Ha en fin dag

    SvaraRadera