Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 4 april 2011

Nya tävlingar

Ok då känns det ju att säsongen är i gång och då är det dax att börja jobba , har ju faktiskt tjuvstartat eller hur man ska säga då vi har 1 inbjudan som ligger ut till påskracet, ser bra ut tycker jag i antal anmälda .

Har ju också haft träff ang tävling 1-2 juni och bollat ideer och pratat personer till olika poster.

Hade samtal igår om ytterliggare tävling vad jag tyckte om 1:a utkastet på inbjudan , hittade lite som fattades enl mig & lite småsaker eller hur man ska se det , men godkände det som stod så nu är det bara att hålla ögonen öppna när den kompletta kommer ut även om det nu inte är mitt namn som står på upplysningar så kan det ringa någon & jag kommer ju trots allt vara ytterst ansvarig för dagen.

Vet ej hur mycket vi kommer att åka runt på olika tävlingar som publik/mekaniker och stöttning för Freddy , Hampus , tyvärr kommer det att bli mindre än tidigare år .

Jag undrar hur mycket det kommer uppmärksammas att folkracen firar 30 år runt om i våra klubbar, vi i Vimmerby passade ju på att fira vårt 30:e Semesterrace redan förra året .

Nog om detta just nu

//

1 kommentar:

  1. Det kommer nog ändå bli många tävlingar ni åker på under året & lycka till med det ni redan vet om

    SvaraRadera