Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 19 april 2011

Kaffe & prat

Dagen började ju som vanligt ,klockan ringde till maken o han gick upp & åkte kl 05 jag ställde om larmet i sömnen tror jagför plötsligt så ringde den igen och vi andra gick upp " något" tidigare för det var dusch på schemat för barnen . Dock blev det ändå lugn frukost & planeringen för dagen avslöjades HA HA
Felix hade tid för tandläkaren o jag var beredd på att få hänga på men han fixade själv så morgonen följde sitt mönster med kaffe. & promenad med Balto. Tvättmaskinen fylldes och blev hängd eller inte maskinen utan kläderna .

Åkte mot staden för lite träff med klasskompis från gymnasiet ,vi är ju eller har ju varit vänner sedan dess så det är ju inte evigheter sedan vi träffades men ändå ganska länge . Så tiden försvann alldeles för snabbt innan jag var tvungen att åka upp mot motorklubben för lite träff med Kollega inför annat FOLKRACE inte det som är på fredag utan framme i juni.
Men självklart hann vi med prat om både viktiga & oviktiga saker. Dottern i huset höll full låda också ha HA precis som det ska vara med barn i huset . Kommer faktiskt ihåg hur barn ofta gör för att få uppmärksamhet och jag lyssnade på hennes saga om prinsessan o några djur. Då vi jobbar i helt samma område i kommunen blev det även jobbsnack men inte så värst mycket utan ok ni har också personalmöte imorgon. !!!!!!
Och sedan bytte vi ämne till att Nellie ska bli faster i höst,eftersom hon känner mig behövde jag inte säga så mycket utan samtalet rullade på & vi kom på hur olika livet spelar med oss och vilka utmaningar vi ska igenom .

Vi bestämde iaf att vi klart måste ses anser igen och då ville L att Nellie skulle vara med ,så det där vi väl kolla igenom passande tillfälle

2 kommentarer:

  1. Låter som en bra dag enl mig. Ofta är det ju så med vänner att även om tiden går mellan träffar så behöver man inte alla ord

    SvaraRadera
  2. Tycker också det låter som en bra dag, hur mycket är det inom klubben ni jobbar

    SvaraRadera