Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 28 april 2011

seriepremiär

Yes då har äntligen fotbollen startats upp och just då för Tjejerna 99/00 som spelade " blusen" av Vimmerby. Känner inte så värst jobbigt när tjejerna spelar mot Vimmerby,men grabbarna är mer press då jag ju känner flera föräldrar & om vi ej lämnat Vimmerby för flytten -99 så kunde bu motståndarna varit Felix kamrater.

Men självklart kändes det PREFEKT MED VINST 4-0 till Hultsfred.
På lördag är det också premiär för p-98 i Vimmerby men Felix ej spelklar i sitt knä så han ville ju inte åka in ens,men ev hade han ändå hoppat över just denna match då Uffe ska jobba "kontrollanta" i Mönsterås så han ville ju ev åka med honom???? Har ej beslutat om hela familjen åker som en trevlig utflykt ,tyvärr blir det inte så mycket socialt med barnen då vi är uppbokade med tävlingsledningen . Måste fundera hur sommaren "v28" måste lösas för vårt 1:a o största uppdrag är att finnas för våra barn.

Men som sagt så skönt att allt rullat igång.

// Ha det bra

2 kommentarer:

  1. Kommer ni jobba både du och din make i sommar

    SvaraRadera
  2. Ja vi kommer båda jobba under semesterracet ,har gjort det under många år med olika uppgifter.

    Men barnen brukar ju gilla detta så det blir nog inga större problem

    SvaraRadera