Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 19 april 2011

Hereegud

Vet ej hur tanken är grundad när 1 " fröken " på gymnastiken ska ha koll & hjälpa 19 barn i olika utveckling .!!!!!!!
Nu blev det visst ngr till som var lite sena . Har sagt innan vid passen i hagadal att Nellie intr tycker det är lika roligt längre. Vi pratade på vägen hit om ev klubbmästerskap som skulle vara och tävling ,tyvärr för Nellies del så kommer hon absolut inte åka så långt bort. Men då jon säger att det inte är hela världen för hon vill inte känna sig tvungen att göra volter som enl henne skulle vara " krav från " ledarna. Tror inte helt på just den formuleringen . Jag kollade inte ens vilket datum tävlingen var då jag såg direkt att det skulle bli 1,5 Tim i bilen SÅ NEJ DET FUNDERAR VI INTE ENS på.
Ska inte vara med hela passet idag då hennes första utomhusträning är idag med fotbollen. Så jag frågade missa 30 minuter fotboll eller 45minuter gymnastik var tydligen inte valet svårt för henne . Inte ville hon missa fotbollen .
Jag vet ska inte sitta Här OCH GNÄLLA då jag skulle kunna hjälpa till där ute ,finns säkert saker jag hade fixat men jag sitter hellre här & kollar bloggar ,fejjan. Och givetvis med 1 kaffe bredvid idag är det Latte i muggen

// trevlig kväll

1 kommentar:

  1. fejjan och kaffe låter bra :D fotboll är bra det med!

    SvaraRadera