Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 1 februari 2012

11 veckors semester

Det fanns ju VERKLIGEN NÅGOT POSITIVT att fylla år iår ?????  man fick ju flera  semesterdagar att ta ut . jag trodde 5 st men fel fel utav mig det var ju  6 st extra tjoho 
så vid snabb koll på sparade & årets dagar så insåg jag att 


11 veckor  med semester 


kan jag vara hemma 


ok då hamnar jag på noll  
 men herregud det kommer ju då (31) nya för 2013 


Ha ha vad skulle jag göra hemma under all denna tid, jag som jobbade 4 veckor med betalt sommarlov 2004 inte varje dag men 2 dagar i veckan eller 3någon vecka

Det som är lite komiskt är ju att när vi pratade Uffe & jag om året  och upplägget så sa vi att  jag inte skulle ta 4 veckor i sträck om jag inte måste  !!!!!!!!!


Ska ha semester 1 dag i februari då lille godingen =gudsonen Sixten ska döpas 


Det blir säkert bra det också , men kaN NOG känna att det kommer bli någon sparad över till framöver


//B 

2 kommentarer:

  1. Vad skulle du göra så många veckor
    SLAPPA OCH VILA UPP DIG skulle du behöva

    SvaraRadera
  2. Men det låter ju bra att det finns dagar att ta utav om nu lusten skulle komma

    SvaraRadera