Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 20 september 2012

Barnen hör ändå

Förra året på jobbet hade vi /fick vi ju plötsligt (!sorg ) med 1 semestervikarie

Kommer inte ihåg riktigt vad vi talade om hemma Ang detta ??
Annars samtalet /samtalen ifrån jobbet.

Men då dottern kom till mitt jobb förra veckan för sällskap hem & lite rundtur .
Vi har ställe  man visa , typ joursängen /rum  och då ställde hon vissa frågor
Hon undrade lite om personerna hon såg bodde där eller personal.
Och andra saker som typ

Om vilken dörr vi inte kunde stänga pga olyckan mm mm

Och om  Jag inte  tyckte det var hemskt att jobba kvar ?

Tänker försöka vara tyst om det som nu blev tokigt med annan kollega   för annars kanske vi aldrig kan handla eller parkera här i området.

Känns hemskt att säga men
Till vår arbetskollega

Vila i frid   även om du plötslig hamnade ovan där & alldeles för tidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar