Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 2 september 2012

Vill inte ha sådana dagar

Jag är faktiskt medveten om att barnen börjar bli stora !!!!

Men känslan av att lämna dottern hemma  (maken tvungen att göra) sovande ensam. Jag jobbat sedan igår lördag kl 14:45..till i em söndag

Yngsta sonen sover hos kompis

Och maken som skulle behöva jobba typ 12 -15 timmar idag
Är nu på jobbet .

Som tur var så blev sonens fotboll flyttad ifrån idag till annan dag.

På schemat stod det körning på oss till Kalmar , nej hade inte passat alls då maken har 2 möten i em .
Så efter mötena åker han tillbaka till sitt arbete.

Jag gillar inte alls sådan här dagar trots att lite saker föll ifrån idag.

Så är ju ändå barnen lite vind för våg idag då även jag ska till Vimmerby.

Men det blir säkert bra söndag iaf.

//ciao

1 kommentar:

  1. Det blir ju så ibland , men tror säkert dottern fixade det även om hon ju säkert velat ha någon hemma

    SvaraRadera